Група компаній Terrasoft

Група компаній Terrasoft

Перший прототип програмного забезбечення, який потім було перетворено на систему Terrasoft CRM, був розроблений Олександром Поповим у 2001—2002 роках.

У 2002 році Олександр Попов разом з Катериною Костеревою заснували компанію Terrasoft. Початок діяльності компанії прийшовся на час підвищення інтересу бізнесу до CRM: згідно з даними Gartner в період з 2003 по 2008 рік, світовий ринок систем управління відносинами з клієнтами стабільно демонстрував двозначне зростання. В той же час в СНД продаж CRM ріс ще більш стрімко, що пов'язано з молодістю і слабкою насиченістю ринку.

Перші версії CRM-системи використовувалися молодою компанією у власній роботі, але досить швидко з'явилися клієнти — російські, українські та білоруські компанії різного масштабу. Одними з перших користувачів Terrasoft CRM у 2002—2003 роках стали АСТ (Росія), «Діамантбанк» (Україна), «Радіо Люкс» (Україна), «ЦЕБІТ» (Україна), «Лайнсервіс» (Росія), Baltic Training Group (Україна), Watson Telecom (Україна), D & Y (Україна).

Спочатку Terrasoft CRM була розрахована на роботу в середніх і малих компаніях, однак поступово рішення здобуло функціональні можливості, що відповідали вимогам до великих корпоративних систем. Паралельно Terrasoft зайнялася розробкою CRM-систем для різних ринкових вертикалей. У 2003 році з'явилася перша реалізація галузевого рішення Terrasoft CRM Bank для організації управління взаєминами з клієнтами в банках, а на сьогоднішній день на платформі Terrasoft створено понад 25 галузевих продуктів і рішень.

У 2004—2005 році Terrasoft розробляє методології ведення CRM-проектів і активно займається проектною та консалтинговою діяльністю, відкриває підрозділ Terrasoft Consulting (який незабаром переростає в окрему компанію), розвиває партнерську мережу. У той же час Terrasoft починає просування на західні ринки. У числі перших закордонних клієнтів Terrasoft — дилер автомобілів Smart у Великобританії, компанія SmartsRUs.

У 2007 році Terrasoft разом з партнерами випускає ряд галузевих рішень, а також Terrasoft Sales, CRM-систему з базовими можливостями для вирішення завдань відділу продажів. У тому ж році з'явився перший програмний продукт компанії, що не є CRM-системою: їм виявилося рішення для організації сервісного обслуговування Terrasoft Service Desk.

Тоді ж, згідно зі звітами IDC, Terrasoft займає 4 місце на російському ринку CRM-систем.

У 2009 році Terrasoft оголошує про оновлення лінійки своїх CRM-систем. Тепер в сімейство входять три конфігурації: система з розширеною функціональністю Terrasoft XRM, «класична» система Terrasoft CRM і Terrasoft Sales.

У 2009 році Terrasoft починає працювати над новим продуктом — системою управління бізнес-процесами (BPMonline). А вже у лютому 2011 року оголошує про реліз нового продукту. Основою продукту BPMonline є закладена концепція BPM (Business Process Management) та відомий всесвітній стандарт опису бізнес процесів — BPMN (Business Process Management Notation). Першим продуктом, створеним на новій платформі, стала система BPMonline CRM. Система являє собою web-додаток, який не вимагає установки клієнтської частини, тому що робота з системою здійснюється за допомогою браузера.

За станом на лютий 2011 року, програмні продукти Terrasoft використовують у роботі більше 3000 підприємств, а партнерська мережа розробника представлена більш ніж 200 компаніями

Телефони+38 (044) 363 31 33, +38 (044) 496 24 50
Адреса компанії03118, м. Київ, пр-т. Черврнозоряний, 115-А
ПІБ директораПопов Олександр

Сайт компанії Редагувати